Odbor investic a správy majetku vykonává v samostatné i přenesené působnosti veškeré činnosti související s přípravou, zpracováním, koordinací a realizací investičních záměrů města. Spadají sem jak projekty výstavby a modernizace infrastruktury či úpravy veřejných prostranství, tak i finanční řízení, včetně využívání národních a evropských dotačních zdrojů. Odbor zároveň dohlíží na investiční aktivity příspěvkových organizací zřizovaných městem, kontroluje jejich průběh a odpovídá za vykazování výsledků.
V oblasti správy majetku má odbor na starosti bytový a nebytový fond, městské lesy a veřejnou zeleň. Dále zabezpečuje provoz silniční a odpadové infrastruktury, organizuje čištění města a zimní údržbu. Do jeho kompetencí patří také správa záborů veřejných prostranství, vedení agendy hřbitovů, zajištění deratizací a odchyt zatoulaných zvířat. Dohlíží rovněž na vodní hospodářství.
Součástí jeho činnosti je i koordinace a administrativní podpora místních částí, včetně vyřizování jejich podnětů a potřeb. Dále odpovídá za systém řízení energetické náročnosti dle normy ISO 50001. Spravuje evidenci majetku, zajišťuje jeho údržbu, řeší smluvní vztahy a realizuje převody a pronájmy nemovitostí v souladu s usneseními Rady a Zastupitelstva města Humpolce.
Telefon
pevná linka: 565 518 195
fax: 565 518 199
Datovka: 6gfbdxd
Úřední hodiny a otvírací doba:
Pondělí: 8:00 – 17:00
Úterý: 8:00 – 14:30
Středa: 8:00 – 17:00
Čtvrtek: 8:00 – 14:30
Pátek: 8:00 – 13:00
Úterý a čtvrtek není úřední den.
Tyto dny jsou vyhrazeny pro jednání a řízení vedená našimi úředníky mimo budovy městského úřadu. Vašim požadavkům a žádostem se však v rámci příslušného odboru bude vždy někdo věnovat.
Adresa:
Odbor investic a správy majetku
Horní náměstí 300
396 22 Humpolec
(budova KB, 2. patro)
Vedoucí odboru
Oddělení investic
Petra Hložková
Veronika Vilímová
Ing. Radek Soška
Oddělení správy majetku
Bc. Adam Kolář
Kateřina Kocmanová
Kristýna Hanousková
Dokumenty
Výsledek rozborů vod – listopad 2024
Zimní údržba – komunikace, chodníky
Upozornění – svoz bioodpadů
Pravidla společnosti SOMPO související se svozem bioodpadů.
Pravidla Rady města Humpolec č. P/1/2022/RM pro zadávání veřejných zakázek
Zásady pro spolupráci s investory
Zásady pro spolupráci s investory, které bylo schváleno na 22. zasedání zastupitelstva 15.12.2021
Pravidla o stanovení podmínek prodeje pozemků z majetku města Humpolec
Oznámení
Záměr pronájmu pozemků Krasoňov
Oznámení
Záměr směny pozemků Lhotka
Oznámení
Záměr pachtu poz. parcel Krasoňov
Oznámení
Záměr pronájmu poz. parcel Hněvkovice
Smlouva o veřejných službách číslo 5/2022
Meziměstská veřejná linková doprava
Oznámení
Záměr pronájmu prostor v čp. 885 ul. Masarykova Humpolec
Odpady a kompostárna
Příloha č.1 k Programu zodpovědného nakládání s odpady
Co a jak třídit
Nejste si jistí, kam daný odpad patří? Na www.kamtovyhodit.cz vám poradí.
Brožura D2D
Speciální příloha Radničních listů, duben 2021 obsahuje nový svozový kalendář, „návod“, jak co třídit a nejčastější otázky a odpovědi spojené se systémem sběru a svozu odpadů D2D v Humpolci a jeho místních částech.
Mapa – stání kontejnerů s tříděným a komunálním odpadem
Plán mimořádných svozových dnů jaro 2025
Program zodpovědného nakládání s odpady „Door to Door: TŘÍDÍŠ? ŠETŘÍŠ!“ na území města Humpolec
SM/11/2024/RM
Sdělení akcionářům – označování nádob na směsný komunální odpad v roce 2024
Sdělení akcionářům – označování nádob na směsný komunální odpad v roce 2024
Manuál pro třídění odpadů v ukrajinštině
Sběr oděvů a textilních materiálů Humpolec
Společnost Dimatex je náš stabilní, spolehlivý a blízký partner pro recyklaci textilu.
Správa hřbitova
Otevírací doba hřbitova:
1.10. – 31.3. 8:00 – 17:00
1.4. – 30.9. 7:00 – 20:00
O Vánočních a Velikonočních svátcích a na Památku zesnulých (Dušičky) platí otevírací doba do 20:00.
Odchyt psů
Odchyt volně pobíhajících psů a ohlášení zatoulaného zvířete (psa).
Od 1.1.2013 vykonávají odchyt volně pobíhajících psů v Humpolci a v jeho spádových obcích Technické služby Humpolec s.r.o., Okružní 637, Humpolec.
V areálu TS Humpolec byl k tomuto účelu zřízen kotec, kde budou odchycení psi umístěni a to max. po dobu 72 hod. Zde si ho majitel může vyzvednout. Po uplynutí této doby budou odchycená zvířata odvezena do psího útulku v Polné (tel.: 602 885 171).
TS Humpolec mají k tomuto účelu k dispozici odborně vyškolený personál, potřebnou výjezdovou a odchytovou techniku. O odchycené zvíře se po dobu jeho zadržení náležitě postarají.
Ohlášení zatoulaného zvířete (psa):
MěÚ Humpolec, Odbor investic a správy majetku
tel.: 565 518 111, 565 518 192 (pí. Kocmanová)
Policie ČR , Žižkova 922, Humpolec
tel.: 974 274 723
Aktuální informace o odchycených psech naleznete na https://tshumpolec.cz/detail-sluzeb/odchyt-psu-2/
Kastrace koček
Pravidla Rady města Humpolec č. P/2/2023/RM na poskytování finančního daru na kastraci koček a kocourů
Rada města Humpolec se dle § 13 zákona č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, v platném znění, rozhodla zavést opatření k regulaci toulavých a opuštěných zvířat a definovala tato Pravidla a podmínky poskytování finančního daru na kastraci koček a kocourů.
Článek I.
Úvodní ustanovení
Pravidla pro poskytování finančního daru definují příjemce, výši a způsob vyplácení poskytovaného finančního daru.
Článek II.
Příjemce finančního daru
Příjemcem daru je fyzická osoba starší 18 let, která splňuje tyto uvedené podmínky:
a) je vlastníkem kočky nebo kocoura
b) má trvalý pobyt v Humpolci nebo jeho místních částech a osadách Hadina a Brunka
c) nechal svou kočku nebo kocoura vykastrovat u veterinárního lékaře a je uveden na dokladu od veterinárního lékaře (faktura nebo potvrzení na chirurgický zákrok provedený v příslušném kalendářním roce ne starší 4 měsíců ke dni podání žádosti)
Článek III.
Výše finančního daru
Finanční dar je žadateli poskytován
a) na kastraci kočky ve výši 500,- Kč
b) na kastraci kocoura ve výši 250,- Kč
c) finanční dar bude žadateli poskytnut pro max. 2 zvířata ročně, nerozhodne-li Rada města Humpolec jinak
d) v případě, že bude kastrace provedena veterinářem za nižší cenu, než je výše finančního daru, bude finanční dar vyplacen pouze do výše ceny zákroku
e) finanční dar bude žadatelům poskytován max. do výše vyčerpání schváleného objemu finančních prostředků určených pro příslušný kalendářní rok, nerozhodne-li Rada města Humpolec jinak
Článek IV.
Vyplácení finančního daru
a) žadatel předloží vyplněnou žádost o finanční dar, doklad od veterinárního lékaře (faktura nebo potvrzení za provedený chirurgický zákrok – kastraci kočky nebo kocoura) a občanský průkaz pověřené osobě Odboru investic a správy majetku MěÚ Humpolec
b) v případě kladného rozhodnutí bude žadateli dar poslán výhradně bezhotovostně, a to na účet uvedený v žádosti
c) formulář žádosti o dar je k dispozici v elektronické podobě na webových stránkách města Humpolec či papírové podobě na podatelně městského úřadu v Humpolci
d) na finanční dar není právní nárok
Článek V.
Závěrečná ustanovení
Pravidla byla schválena na 13. schůzi Rady města Humpolec dne 17.5.2023, č. usnesení 259/13/RM/2023 a nabývá účinnosti dne 18.5.2023.
Zimní údržba
Zimní údržba – komunikace, chodníky
Volné byty
Volné byty
Sejmutá oznámení o pronájmu bytů, u kterých proběhl termín pro vyvěšení, naleznete v archivu dokumentů .
Formuláře ke stažení
- Žádost o pronájem bytu
- Žádost o prodej, výkup, směnu, pacht nebo pronájem pozemků
- Žádost o dar na kastraci koček a kocourů
- Oznamovací povinnost – stavební zábor
- Oznamovací povinnost – předzahrádky
starosta Humpolce